GEORGINA GOODMAN(INGLISMAA)

Šikk ja originaalne

Manolo Blahnik on seda inglannat nimetanud„kinga tulevikuks“ ja „ainsaks mainimisväärseks kingadisaineriks“. Georginaavastas oma kire kingade vastu suhteliselt hilja ning töötas enne sedamoetoimetajana. Saanud diplomi 2001.aastal Londoni kuninglikust kunstikolledžist, lansseeris ta oma brändi aasta hiljem. Georgina on teinud parallelselt koostööd ka Luella Bartley, Casadei,  ja Alexander McQueeni moemajaga, kelle kingakollektsioonidel tema signatuur seisab. Viimasega on tema koostöö olnud pikaajaline ning vähesed teavad, et just tema on mitmete McQueen’i ekstsentriliste  ja ekstravagantsete kingade autor. Käesoleva kuu alguses teatas Goodman oma äri sulgemisest ning brändi edasi müümisest, mille põhjuseks on kingabrändi tekkinud finantsraskused.
Stiil:
Sajaprotsendiliselt britilik, retro-stiilisvormid ning rabavad kombinatsioonid.
Kuulsad kliendid:
Sienna Miller, Mischa Barton, DemiMoore, Thandie Newton, Gwyneth Paltrow, Kate Moss

EDMUNDO CASTILLO, SERGIO ROSSI (ITAALIA)
Ülimalt seksikas


Edmundo Castillo on sündinud Puerto Ricos ja olikingade järele hull juba murdeeas. Esmalt käis ta ühes kohalikus disainikoolis ning lendas siis New Yorki. Teda märgati, kui ta alustas tööd Donna Karani ja Polo Ralph Laureni heaks. Seejärel, 1999. aastal lansseeris ta oma esimese naistekingade kollektsiooni. 2001. aastal tunnustati Castillot kui parimat kingadisainerit Perry Ellise auhinnaga. 2004. aastal asus ta tööle itaalia kingameistri Sergio Rossi naistekingade kollektsioonide direktorina.
Stiil:
Klassikalise Itaalia moemaja seksikas tõlgendus
Kuulsad kliendid:
Sharon Stone, Sienna Miller,Penelope Cruz, Christina Ricci, Cameron Diaz

BRUNO FRISONI (PRANTSUSMAA)
Jalgade moekunstnik


Mees, kes on sündinud 1960.aastal Prantsusmaal ning kelle vanemad olid itaallased, unistas juba varajases eas moekunstniku ametist. Töötanud esmalt Scherreri, Lanvini ja Lacroix moemajades, sai temast peatselt vabakutseline stilist ning ta alustas koostööd selliste brändidega nagu Trussardi, Yves Saint Laurent ja Givenchy. 1995. aastal lansseeris ta oma brändi, ideega luua kingi, mis oleksid nagu „rõivad jalgadele“. Frisoni hämmastab ebatavaliste ideedega, aga see ei tähenda sugugi, et ta kingad oleksid ebamugavad või rasked kanda. 2003. aastast, paralleelselt oma enda tegevusega, töötab ta Roger Vivier’i kunstilise juhina.
Stiil:
Ebatavaline ning mitte just väga minimalistlik, kombineerib erinevaid materjale.
Kuulasad kliendid:
Cate Blanchett, Kate Moss,Jennifer Lopez, Jessica Alba

PIERRE HARDY (PRANTSUSMAA)
Kingade arhitekt



Lapsena unistas Pierre arhitekti või autodisaineri ametist, ent õpingud viisid ta hoopiski kunstivaldkonda. Hardy avastas kingad, illustreerides esmalt teiste loomingut sellistele ajakirjadele nagu Vogue Hommes ja Vanity Fair ning siis disainides uusi mudeleid ühele vähetuntud prantsuse brändile. Kuid üsna pea märkas teda Diori moemaja, kus ta lõi seejärel nelja aasta vältel uusi kollektsioone. 1990. aastast töötas Hardy Hermesis, disainides naiste- ja meestekingi ning väärisehteid. Aastal 2001 alustasta koostööd Nicolas Ghesquière’iga Balenciagas, kus ta disainib nii meeste kui naiste kingakollektsioone. Hardy esimene omanimeline naistekingade kollektsioon nägi päevavalgust 1999. aasta suvel, 2002. aastal lansseeris ta meestekingade ning seejärel kottide kollektsiooni. Lisaks oma enese brändile on Pierre alates 2001. aastast Hermesi moemaja ehtedivisjoni loovjuht. Pierre Hardy on ise enda loomingu kohta öelnud: „Ma katsun alati viia idee maksimumini, aga samal ajalmitte kaotada feminiinsust ja jõulisust.”
Stiil:
Uskumatult kõrged kingad, mis on kõikjustkui pisikesed arhitektuurisaavutused, selgete ja puhaste joontega.
Kuulsad kliendid:
Madonna, Nicole Kidman, CameronDiaz, Demi Moore, Hilary Swank, Claudia Schiffer.